fbpx

פילינג רפואי TCA
פילינג נועד לטפל בעור, לשפר את מראהו, להוסיף לו ברק. אך יחד עם זאת הוא גם מפורסם ביכולתו לטפל בבעיות עמוקות יותר. טיפול מסוג זה נחשב לפופולרי בקרב נשים אך מספר הגברים שרוצים מראה עור יפה ומטופח יותר נמצא גם הוא בעליה. סוג איכותי ביותר של טיפול נקרא פילינג רפואי ועליו נסביר בשורות הבאות. 
מהו פילינג רפואי 
פילינג רפואי הוא בעל איכות רפואית, אסתטית ושיקומית משולבת. אין זה אך ורק טיפול קוסמטי, למרות שהוא משפר מאוד את מראה העור ועשוי להוסיף לו ברק וזוהר מחודשים. טיפול זה יכול להיות יעיל מאוד לאחר שמתייעצים עם רופא שמסייע להעריך את הפגעים בעור, בפיגמנטציה וכל מה שדרוש טיפול. מהותו של הטיפול הינו יצירת כוויה מבוקרת, על מנת לגרום לעור להתקלף ולהתחדש. לפני הטיפול חשוב להחליט עד איזה עומק רוצים להגיע. הדרגה הקלה ביותר תביא לקילוף קל והתחדשות ברמה מועטה יחסית. במידת הצורך, ניתן לבחור בפילינג בינוני או אפילו עמוק, שבהם רמת הקילוף עמוקה והתחדשות העור יותר גדולה. 
מהי השפעת הפילינג הקל ואיך משיגים אותה 
אם ניקח לדוגמא פילינג קל, לא עמוק, הרי שמדובר בעור יחסית בריא, ללא נזקים או פגמים או כתמים משמעותיים. טיפול מסוג זה ייחשב פחות לרפואי ויותר התערבות קוסמטית שגרתית. אפשר להשיג בכך את חידוש העור, שיפור זרימת הדם והעלמת פיגמנטציה ברובד עליון. זאת לעומת פילינג רפואי שהשפעתו עמוקה יותר. את קילוף העור מבצעים על ידי שימוש בכימיקלים עדינים למדי, זהו לא טיפול פולשני ובתוך ימים ספורים ההחלמה מלאה והעור מחודש ובריא. התוצאה מתקבלת מהר ונראית לעין בתוך ימים ספורים. מכיוון שטיפול זה קל, לא מביא לשיקום פגעי עור עמוקים, אין הכרח כי רופא עור יבצע אותו וקוסמטיקאיות מוסמכות עוסקות בכך. שונה המצב בטיפולים העמוקים יותר. 
פילינג בינוני, מי מבצע את הטיפול וכיצד 
פילינג בינוני מבוצע באמצעות חומר כימי חזק יותר, שבעצם מבוסס על הרבה יותר מרכיבים פעילים (בעלי רמות חומציות גבוהות יותר). המטרה היא להגיע יותר לעומק של העור, עד להשפעה מסוימת על האפידרמיס. בגלל הזהירות והיכולת המקצועית הנדרשת, מקובל מאוד כי את הטיפול יבצע גורם עם המון ניסיון, כגון רופא עור. הטיפול מתאים לאנשים בעלי בעיה יותר עמוקה, שדורשת טיפול עמוק עם יותר קילוף ויותר התחדשות. טיפול כימי מסוג זה הינו בעל השפעות נוספות. אמנם ההחלמה וההתחדשות אורכים זמן רב יותר, אך ההשפעה משמעותית. במידה מסוימת, מתבצעת העלמת קמטים, גמישות העור משתפרת, זרימת הדם הרבה יותר טובה והעור המתחדש יותר רך ואפילו רקמות הקולגן מתחדשות ונבנות בצורה טובה. 
למי מתאים פילינג רפואי עמוק ואיך הוא מבוצע 
פילינג רפואי עמוק נעשה גם הוא על ידי תמיסה כימית, אולם הפעם זו תמיסה חזקה במיוחד. ההשפעה הרבה יותר דרמטית ועמוקה, עד כדי כך שהטיפול נעשה בהרדמה. הטיפול נעשה בתדירות הרבה יותר נמוכה והוא בשום אופן איננו טיפול שוטף. לצורך הגעה לשכבה עמוקה מאוד של העור, משתמשים בחומרים כימיים עם הרכב חומצי משמעותי והטיפול לרוב ייעשה בהמלצה רפואית ועל ידי רופא עור בעל ניסיון רב בטיפולים כאלה. בחלק מהמטופלות או מהמטופלים, הטיפול מביא להשפעה כה דרמטית עד כי הוא תחליף לניתוח קוסמטי של מתיחת פנים. 
עד כמה הקילוף מביא להשפעה מיטיבה 
הפילינג הרפואי TCA נשען על קילוף מבוקר. על ידי פעולה של קילוף יזום בעור, בעומק שבו מעוניינים, יוצרים השפעה של התחדשות והתעוררות מרביים. ניתן להביא לשיפור ייצור הקולגן, שמסייע בגמישות ומיצוק עור הפנים. ההתחדשות מסלקת כתמים ופגמים כתוצאה של ריפוי טבעי ומבוקר. הקילוף נעשה על ידי מעין כוויה, אך מבוקרת. כשהתהליך נעשה בפיקוח מתאים, לא יחולו תוצאות לא רצויות כשל כוויה או פצע שנוצר מחשיפה לחום. פעולה של חמצון מסירה את הרובד הלא רצוי. זה בעצם השלב הראשון של התהליך. לאחר מכן, כאשר הגוף מתרפא ושכבות חדשות של תאים הולכות ונבנות, התאים הצעירים משפיעים על כל הרבדים. העור נראה צעיר וגמיש יותר. הוא מרגיש יותר חי ונראה אסתטי וחלק במידה משמעותית. עלות הטיפול נקבעת בהתאם למספר הטיפולים (לעיתים יש צורך בסדרה של טיפולים, לתוצאה האפקטיבית ביותר).

פילינג כימי רפואי TCA

כולנו שואפים לגוון אחיד של צבע עור בפנים. גוון אחיד מעניק לעור מראה בריא וצעיר.

מה עושים עם פיגמנטציה בעור הפנים וידיים שלא ניתן להסתיר במייק אפ?

איך מסתירים כתמי גיל? מה עושים אם מרקם העור לא אחיד? פילינג רפואי הינו הפתרון המושלם לבעיה זו. פילינג כימי מקלף את העור הישן מהפנים באמצעות תמיסות כימיות שמכירות חומצה תלת כלורית (TCA), מחדשת ומצעירה אותו. עם הטיפול ניתן להגיע לתוצאות מעולות הכוללות טשטוש הכתמים עד להעלמה מלאה של כתמים במקרים מסוימים. פילינג רפואי מצעיר ומחדש את מראה עור הפנים וידיים באופן ניכר.

ישנם דרגות שונות של פילינג רפואי כימי: קל, בינוני ועמוק. לאחר פילינג כימי העור רגש מאוד לקרינת השמש ולכן העונה המומלצת לטיפול בפילינג רפואי- חורף כיוון שאחרי הטיפול אסורה חשיפה לשמש. לאחר הטיפול יש להגן על העור באמצעות קרם בעל מקדם הגנה גבוה ולהימנע מחשיפה  לקרני שמש ישירים. בחלקים בגוף בהם אין חשיפה ישירה לשמש ניתן לעשות פילינג רפואי במהלך כל השנה.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button