fbpx

עיצוב ועיבוי שפתיים

עיצוב ועיבוי שפתיים

מילוי ועיצוב שפתיים עם חומצה היאלרונית
שיפור מראה השפתיים באמצעות חומרי מילוי ועיצוב טבעיים מוחק שנים רבות ומחזיר לאחור את השעון של סימני הגיל. העיצוב באמצעות חומצה היאלורונית מחולל נפלאות, הן לנשים שמבנה השפתיים שלהן דק מטבעו והן לנשים שאצלן נפח השפתיים השתנה עם ההתבגרות. עבורך, בקליניקה של דר' לינה בגלמן רפואה מקצועית – מילוי שפתיים ועיצוב בחומצה היאלרונית, האסתטיקה והיופי שלך בידיים מנוסות וטובות.
החזרת הנפח שהולך לאיבוד עם הגיל
שפתיים מלאות, חושניות, יפות, תמיד נחשבו כסמל של נשיות, חיוניות וטיפוח אישי נשי. הן מושכות את העין אך הזמן החולף נותן את אותותיו. כשעוברות השנים השפתיים מתחילות לאבד עוד ועוד נפח ובכך תורמות למראה פנים מבוגר יותר.
חומצה היאלורונית הינה חומר טבעי, שהגוף יודע לייצר אך כשכמותו פוחתת ניתן להוסיף אותו באופן ממוקד (על ידי הזרקות). באמצעות שימוש בהוספת חלבון מסוג זה לשפתיים, מוסיפים להן נפח, הן נראות מעוצבות יותר, מעובות יותר ויחד עם זאת – שומרות על מראה טבעי, בריא וצעיר.
החומצה ההיאלורונית מתפקדת בגוף כמרכיב משמעותי השומר על נפח וזוהר של העור והרקמות, היא מקנה מראה צעיר ומושך וגם תורמת לגמישות לאלסטיות. התגלה במדע כי אפשר להשיב את החומר הטבעי הזה לגוף, מבלי שתתרחש תגובה לא רצויה (אלרגיה או דחיה). התהלך נעשה בצורה נקודתית, מקומיות, ללא צורך בניתוח או השתלות. תהליך זה מהיר וידידותי, מתאים לתוספת נפח, מילוי ועיצוב השפתיים לנשים בכל גיל.
מדוע חשוב שמילוי השפתיים יתבצע בקליניקה מקצועיות
מילוי ועיצוב השפתיים באמצעות חומצה היאלורונית נעשה באמצעות טכניקת ההזרקה. אמנם זהו לא הליך פולשני (בוודאי שלא כמו ניתוח), אולם הטיפול הזה מצריך הן מיומנות מקצועית, הן סביבה סטרילית והן מודעות אסתטית ראשונה במעלה.
בקליניקה המקצועית של דר' לינה בגלמן הטיפול מתבצע על ידי רופאה מנוסה. בקליניקה נעשה שימוש אך ורק בחומצה היאלורונית מאיכות גבוהה ביותר וכל מטופלת נהנית מהניסיון של אשת מקצוע שנמצאת בתחום האסתטיקה זמן רב. בקליניקה המקצועית מקפידים על סדר פעולות חיוני וחשוב ביותר.
תיאום ציפיות והסבר לפני כל טיפול ועיצוב בחומצה היאלורונית. הטיפול מתבצע תוך התחשבות במבנה הפנים, רצונותיה של המטופלת, הציפיות שלה, מבנה השפתיים.
לפני הטיפול משתמשים באלחוש, הרדמה מקומית של האזור המטופל לצורך נוחות מקסימלית למטופלת.
מתבצע המילוי והעיצוב של השפתיים, באמצעות הזרקת חלבון החומצה ההיאלורונית הטהורה לנקודות הנבחרות בשפתיים, לתוצאה המבוקשת.
יתרונות עיצוב השפתיים בחומצה היאלורונית
מכיוון שחומצה היאלורונית הינה חומר טבעי, הרי שהשפתיים לא עוברות שינויים דרסטיים מדי, כפי שהיה קורה בעבר, למשל עם הזרקות של סיליקון.
הטיפול הינו מהיר יחסית, לרוב לוקח עד חצי שעה ואף פחות.
המטופלת לא חווה תופעות לוואי והחזרה לשגרה נעשית במהירות מקסימלית.
תוצאות הטיפול טובות לחודשים ארוכים ואין שום בעיה לחזור על הטיפול פעמים נוספות

בקליניקה של דר בגלמן לינה משתמשים רק בחומרי ההזרקה באיכות הגבוהה ביותר הידועים בעולם :
רדיאס , סטילן , בלטרו , סטילאג , טיוסיאל

בואי לפגישת ייעוץ אישית ללא עלות. והתאים לך את הטיפול הטוב ביותר, המשתלב באופן טבעי ואסתטי לפנים שלך, כדי שתקבלי את המראה המושלם והחושני שתמיד רצית.

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button