fbpx

בניית עצמות לחיים
עצמות לחיים מעוצבות משרטטות את הפנים בצורה סימטרית ונאה. אם אינך מרוצה ממבנה עצמות הלחיים, אם את או אתה רוצים לשפר את מבנה הפנים לאור שינויי הגיל, ניתן לבצע זאת ללא כל ניתוח. בקליניקה של הדר' לינה בגלמן, רפואה אסתטית מקצועית, ניתן לבצע פעולה אפקטיבית של בניית עצמות לחיים עם הזרקות. נסביר על המשמעות של בניית עצמות הלחיים, איך הפרוצדורה מתבצעת ולמי טיפול זה מתאים באופן מיוחד.
למי מתאימה בניית עצמות הלחיים, ללא ניתוח
כמו הרבה מאוד טיפולים אסתטיים נפוצים של השנים האחרונות, גם את בניית עצמות הלחיים ניתן לבצע על ידי שימוש בחומר המפורסם, חומצה היאלרונית. הטיפול יכול להתאים הן לגברים והן לנשים, שאינם מרוצים ממבנה עצמות הלחיים המולד או שרוצים לשפר ולהעלים את סימני הגיל בצורה אפקטיבית. הבנייה מתאימה במיוחד:

  • לנשים בכל גיל, גם צעירות, שרוצות ליצור לחיים יותר מודגשות או עיבוי של הלחיים.
  • לנשים (או גברים) מגיל העמידה ואילך, שרואות את השינויים בפנים, לא רק ברקמות הרכות אלא גם בספיגת עצמות הלחיים והתדלדלות רקמות קשות.
  • לנשים שחוות ירידה במסת השומן או נדידת שומן בפנים, המשפיעה על הלחיים וכן בצניחת שומן וכן לתיקון סימני שקעים בלחיים.
  • לגברים שרוצים להיראות צעירים יותר, או גבריים יותר, כך שבניית עצמות לחי ידגישו את קו הלסת.
  • לבעלי/לות עצמות לחיים רזות או שקועות שגורמות לפנים להיראות עייפות, נפולות או פחות מושכות.

כיצד מתבצעת בניית עצמות הלחיים
בניית עצמות לחיים באמצעות חומצה היאלרונית יכולה להשפיע על מבנה הפנים בכללותו. למשל, שינוי של מבנה פנים מלבני לכדי צורה יותר משורטטת, נשית, צעירה יותר. מכיוון שמדובר בהזרקה של חומר מילוי, ניתן להשיג מטרות נוספות, כגון טשטוש קמטים סמוכים ומילוי שקעים לא רצויים. וכיצד הטיפול למעשה מתבצע:
תיאום ציפיות ושיחה עם כל מטופל או מטופלת, על ידי דר' לינה בגלמן.
ביצוע הרדמה מקומית באזור המטופל (אין צורך בהרדמה מלאה).
שימוש במזרקים או קנולות (צינורות ייעודיים) ליישום החומצה בנקודות הנבחרות.
מה צפוי לאחר הטיפול
בניית עצמות הלחיים ללא צורך בניתוח משפרת את מראה הפנים, הלחיים והרקמות הסמוכות. החומר המוזרק הינו טבעי ונדירים המקרים שנוצרת תופעת לוואי משמעותית. השפעת החומר טובה לתקופה של מספר חודשים עד שנה, ואפשר לבצע בניית לחיים נוספת לשימור התוצאה. לאחר הטיפול אפשרי אי נוחות מקומית, נפיחות נקודתית למספר ימים ושטפי דם קטנים. כל אלה נעלמים במהירות וניתן לחזור לשגרה רגילה.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button