fbpx

העלמת נימים וורידים בלייזר

טיפולים בלייזר ניתנים הן למטרות בריאותיות מובהקות והן למטרות אסתטיות. הטפולים יכולים לפתור גם בעיה ממושכת, בכלי הדם שונים המאופיינים לרוב בקוטר לא גדול אך נראות בולטת. כלי דם, נימים וורידים בולטים הם תופעה שמטרידה ומפריעה לאנשים רבים, בכל מיני אזורים בגוף ולכן, הביקוש להעלמת נימים עולה בהתמדה. התוצאות – טובות מאוד.  

למי מתאים טיפול ממוקד בלייזר

תחילה ראוי לשים את האצבע על הדבר המרכזי – למי בעצם מתאים העלמת נימים וורידים בלייזר? פעולה זו מתאימה לכל מי שסובל או סובלת מנימים וכלי דם בולטים בידיים, ברגליים ואפילו בפנים. הטיפול מתאים גם למי שאיננו רוצה או חושש מטיפולים פולשניים. אפילו אחרי טיפול אחד ניתן לראות השפעה ושנוי מאוד גדולים. במידת הצורך, סדרה של טיפולים לא ארוכים תעלים את הנימים או הוורידים שהטרידו אתכם במשך זמן. 

האם נימים וורידים בולטים מסוכנים לבריאות 

יש כאלה שמכנים את כלי הדם הקטנים הללו בשם "דליות". יש שמתייחסים לכלי הדם שנראים בצבע כחול כהה על רקע העור בשם נימים ויש שמכנים אותם ורידים או פשוט כלי דם בולטים. בכלי דם קטנים, לרוב אין מדובר במצב שכרוך בסיכון בריאותי. כלי הדם הללו לא נוטים להיפגע מאליהם ולא צפוי להיגרם דימום גם אם לא מטפלים. בכלי דם גדולים יחסית, אם הוורידים מאוד מאוד בולטים, עלולים להופיע גם כאבים. זה קורה כאשר בכלי דם גדולים יחסית יש בעיה במסתמים וזרימת דם מתרחשת בצורה שאיננה תקינה. 

טיפול בלייזר, בנימים – מה שחשוב זה להבין שמדובר בכלי דם לא גדולים, שעשויים לעבור שינויים במהלך השנים (ללא קשר למסתמים). נוצרת הפרעה אסתטית במיוחד כאשר כלי הדם נראים היטב סמוכים לעור ובאזורים חשופים בדרך כלל. הנימים, שהם כלי דם לא גדולים מעצם טבעם, עשויים להפוך להרבה יותר רחבים ובולטים מסיבות שונות. אם זרימת הדם הביאה לעומס לאורך זמן, הם נעשים הרבה יותר בולטים וייראו בצורה של פסים, כמעין רשת קורים או בצורות נוספות. גברים או נשים שסובלים מנימים בולטים באזורים מסוימים בפנים, בידיים, בזרועות, ברגליים, מחפשים את הפתרון לחוסר הנוחות האסתטית. טכנולוגיות לייזר חדשניות יכולות לפתור את הבעיה במידה רבה של הצלחה. 

האם נדרשים הרבה מאוד טיפולים לצורך העלמת הנימים 

הרבה מטופלים רוצים לדעת לפני הטיפול האם יש צורך לחזור עליו לעיתים קרובות. העלמת הוורידים או הנימים בלייזר מסלקת את הבעיה לצמיתות. אותם כלי הדם שטופלו לא יוכלו להיראות שוב, בוודאי שלא בצורה בולטת וברורה. לעיתים, בשל כמות הנימים שרוצים להעלים יש צורך ביותר מטיפול אחד, אולם אזור שכבר טופל ייראה יפה וחלק. על פי רוב, לא צריך להגיע להרבה מאוד טיפולים נפרדים. שניים או שלושה טיפולים, זוהי סדרה מקובלת עם תוצאות טובות במיוחד. 

איך יודעים האם העלמת נימים וורידים בטוחה

טיפולים להעלמת נימים וורידים בלייזר ובשיטות אחרות (כגון הטרשה) נעשים בטכנולוגיות רפואיות מקובלות. הטיפול בלייזר נעשה על ידי מכשור שנחקר מדעית ומאפייני הטיפול מותאמים לכל מטופל או מטופלת. הטיפולים הללו מאושרים על ידי משרד הבריאות בארץ ועל ידי כל הגורמים המוסמכים בחו"ל, באירופה ובארצות הברית. זהו לא טיפול פולשני, אין צורך בהרדמה, אין צורך באשפוז והחזרה לשגרה מהירה. 

מה עושים עם כלי דם גדולים ובולטים במיוחד 

טיפול בלייזר משיג תוצאות יוצאות מן הכלל כאשר כלי הדם קטנים יחסית. כאשר מדובר בכדי דם גדולים מאוד ובולטים מאוד (לרוב, וורידים), ישנם טיפולים נוספים שמאוד יכולים לעזור. שיעור גדול מהאנשים סובלים מתופעה של הוורידים הבולטים, שמציקה במיוחד לנשים. במיוחד זה קורה בכלי דם שלא מזרימים היטב דם מפלג גוף תחתון. דם זורם לכיוון הרגליים בצורה הפוכה וכלי הדם הופכים נפוחים ואפילו כואבים. 

טיפול מקובל הינו הטרשה. לכלי הדם מזריקים חומר שגורם תגובה דלקתית (טרשת) שגורמת עם הזמן להתנוונות של כלי הדם. הווריד נחסם, נספג ולבסוף מתפוגג. כל כלי דם מצריך כמה טיפולים, עם רווח מסוים בין טיפול לטיפול. במהלך הטיפול האזור עשוי להיות רגיש ומעט נפוח. הרופא המלווה את הטיפול עשוי לתת טיפול מאלחש וכן משככי כאבים קלים לפי הצורך. האזור המטופל נחבש בחבישה אלסטית למספר ימים. 

טיפול בלייזר בורידים פגומים - Laser Spider Veins Therapy

ד"ר לינה ביגלמן גאה להציע במרפאה טיפול בורידים פגומים  

מה זה Laser Spider Veins Therapy?

טיפול לייזר המתאים לאזור הפנים או הגוף, המטפל במגוון רחב של בעיות כלי קיבול מתוך ורידי עכביש לוורידים כחולים עמוקים במהירות, בבטחה וביעילות. מתאים לכל גווני העור. מספר הטיפולים תלוי בצבע, ובגודל האזור המטופל.

איך טיפולי Laser Spider Veins Therapy עובדים?

המכשיר מספק פולסים של אנרגיה קלה ועוצמה גבוהה וספקטרום רחב  הגורמת לדם בתוך הווריד להתקרש שבסופו של דבר הורס את כלי הקיבול. רימת הדם תופנה אל הוורידים עמוק יותר מתחת לפני השטח של העור, שבו הוא אמור להיות.

היתרון העיקרי של טכנולוגיה זה הוא רמת הכאב המינימלית.

איזה מספר של טיפולי Laser Spider Veins Therapy נחוצים?

רוב המטופלים מוצאים כי רוב הוורידים המטופלים מראים שיפור משמעותי בתוך 2 עד 6 שבועות של טיפול. התוצאות הסופיות יכולות לא להיות ברורות במשך מספר חודשים וטיפולים נוספים עשויים להיות נחוצים. בכלי מיותר גדול הטיפול עלול להימשך זמן רב יותר ועשויים להזדקק לטיפולים מרובים.

מה הם מרווחי הזמן הנחוצים בין טיפולי Laser Spider Veins Therapy ?

המרווח הנחוץ בין טיפולי Laser Spider Vein Therapy הוא כ-6 שבועות.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button