fbpx

טיפול בהזעת יתר בבוטוקס

כולנו מזיעים בקיץ הישראלי אך יש אנשים שמזיעים כל השנה.

הזעת יתר אינה נחשבת מחלה בהיבט הרפואי אך היא גורמת לאי נעימויות רבות וחשש מתמיד מצבים מביכים. הזעת יתר מהווה מטרד רציני עבור אנשים שסובלים ממנה, המשליך בעיקר על הפן החברתי של חייהם. החדשות הרעות שאי אפשר לשלוט בהזעת יתר, החדשות הטובות שאפשר לטפל בה ובקלות. טיפול בהזעת יתר קל וללא תופעות לווי, מחזיק לאורך זמן, מעניק איכות חיים חדשה לאנשים שסובלים ממנה.

מפסיקים לסבול מהזעת יתר כבר אחרי הטיפול הראשון.

להזעה תפקיד חשוב ואף חיוני ברבדים שונים. בראש ובראשונה, ההזעה נחוצה על מנת לקרר את הגוף ולמנוע התחממות מסוכנת. אבל ישנו קו שמעבר לו ההזעה הופכת מעניין נחוץ, חשוב וחיוני למפגע אסתטי ותחושתי. כאשר איש או אישה סובלים מהזעת יתר, ניתן לפתור את הבעיה באמצעי נוח ויעיל ולא ניתוחי. דר' לינה בגלמן הינה בהכשרתה רופאה אסתטית מקצועית, מבצעת טיפול בהזעת יתר בבוטוקס ללא ניתוח. הטיפול איננו ארוך, איננו כואב (זו פעולה לא פולשנית) והשפעתו מורגשת היטב.

האם הזעת יתר נחשבת לבעיה רפואית

הזעת יתר נובעת מפעילות יתר של בלוטות הזיעה בגוף. חלק מהאנשים חווים בעיקר הזעת יתר בכפות הרגליים ובכפות הידיים, אחדים סובלים מהשפעה משמעותית בעיקר בבתי השחי ולעיתים מדובר בשילוב. מבחינה קלינית רפואית, הזעת יתר מוגדרת כהזעה של עשרות מיליגרם זיעה בכל דקה. יחד עם זאת, זהו לא מצב מסכן חיים ולא משפיע על הבריאות. כשמקפידים על שתייה מספקת, אין סכנה מיוחדת של התייבשות או אובדן מלחים. אבל, למרות זאת ההשפעה עצומה. רבים מהאנשים הסובלים מהזעת יתר, תופעה שמתחילה לרוב בגיל ההתבגרות ואיננה חולפת ללא טיפול, מרגישים נבוכים מבחינה אישית וחברתית. קיימת תחושה של אי נוחות גם ברמה הזוגית עד לכדי קושי למצוא בן או בת זוג. זוהי הסיבה לכך שטיפול יעיל בהזעת יתר נחשב לרצוי ומבוקש (במיוחד במדינה חמה כארצנו).

יתרונות הטיפול בבוטוקס בהשוואה לניתוח

טיפול בבוטוקס נעשה בהזרקות מקומיות. מדובר בחומר המופק בשיטות מדוקדקות ומטרתו לשתק באופן ספציפי ונקודתי פעילות לא רצויה. חומר זה שנקרא גם בוטולינום טוקסין, יכול לשתק את שרירי ההבעה בפנים (כאשר מדובר בטיפול נגד קמטים) ובאותה המידה – הוא גם מנטרל את פעילות היתר של בלוטות הזיעה. לטיפול יתרונות חשובים, מלבד יעילותו, בהשוואה להליך ניתוח כירורגי.

  • טיפול בבוטוקס נעשה בהזרקות, ללא צורך בחיתוך. זהו טיפול לא פולשני.
  • בניתוחים עשויות להתרחש תופעות לוואי לא רצויות, שלא תמיד ניתן לחזות מראש. בטיפול בבוטוקס נגד הזעה מוגברת, ההשפעה ארוכה אך לא בלתי הפיכה. תופעות לוואי הרבה יותר נדירות.
  • הרבה מטופלים/ות לאחר ניתוח מגלים כי ההזעה "נודדת" למקום אחר. כלומר הגוף מפצה על הזעה בכפות הידיים, לדוגמא, בהזעת יתר בגב, בחזה וכדומה. בטיפול באמצעות בוטוקס תופעה זו איננה מתרחשת.

כיצד מתבצע טיפול בהזעת יתר בבוטוקס

בכדי למנוע תחושה לא נוחה בזמן הזרקת בוטוקס, מתחיל הטיפול באלחוש. לאחר מכן, מתבצעת הזרקה לאזורים הרצויים, בבית השחי ולעיתים באזורים אחרים (כגון כפות ידיים או רגליים). משך הטיפול קצר ולרוב לא עולה על מספר דקות. בהזעת יתר בכפות ידיים או רגליים נדרשות לרוב יותר הזרקות. השפעת הטיפול – למשך חצי שנה עד תשעה חודשים שכן החומר עובר פירוק על ידי גופינו. כשההשפעה מתפוגגת ניתן לחזור על הטיפול ביעילות.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button