fbpx

מילוי קמטי הבעה

אחרי גיל שלושים מתחוללים בנו תהליכים טבעיים של הזדקנות העור שמביאים ליצירת קמטי הבעה. עור הפנים הופך להיות דק יותר, אנו מאבדים מגמישות העור, מאבדים נפח הפנים. ישנם גורמים המזרזים הזדקנות עור הפנים כגון עישון וחשיפה ממושכת לשמש.

בעזרת תיקון ומילוי קמטי הבעה ניתן להגיע למראה פנים צעיר וטבעי. ישנן טכניקות רבות למילוי קמטי הבעה כגון מילוי בעזרת הזרקת בוטוקס, הזרקת חומצה היאלורונית שמעודדת ייצור קלוגן טבעי, טיפולי מזותרפיה וטיפולים המשלבים טכניקות שונות על פי המלצה של ד"ר לינה ביגלמן.

קמטי הבעה נוצרים באופן טבעי, אך ניתן למלאם ולטשטש אותם בשיטות יעילות. המאפיין הבולט של המין האנושי כיצור תקשורתי הוא המספר העצום של הבעות הפנים המסמלות איך אנו חשים (שמחה, אושר, מבוכה, עצב, רוגז וכן הלאה). במהלך השנים, כתוצאה מהתבגרות, אובדן גמישות בפנים ותהליכים נוספים, הולכים ומעמיקים קמטי ההבעה. כך נוצרים קמטים בצידי העיניים, בצידי הפה ובמקומות נוספים שעלולים ליצור מראה עייף, מבוגר, כעוס וכדומה. דר' לינה בגלמן, רופאה אסתטית מקצועית ובעלת ניסיון, מבצעת מילוי קמטי הבעה עם תוצאות טובות מאוד שנראות טבעיות. זהו פתרון ללא ניתוח, כך שמתאים מאוד גם לאנשים שנרתעים מניתוחים קוסמטיים.

למי מתאים מילוי קמטי הבעה ללא ניתוח

מילוי קמטים נחשב להליך מאוד בטוח וידידותי, פופולרי הן בקרב נשים והן בקרב גברים. הטיפול מתאים מאוד לאנשים שמרגישים ורואים כי העור כבר לא גמיש כבעבר, ישנם שינויים במיקום רקמות שומן בפנים, היווצרות קמטי הבעה בולטים. כדאי לציין שחלק מהאנשים מרגישים כי הקמטים מתחילים להטריד גם כשהגוף מרגיש ונראה בדרך כלל צעיר יחסית. בארץ, השפעת הסטרס, השמש החזקה והקרינה, חוסר שימוש מספק בתכשירי הגנה משמש וכן עישון, בהחלט משפיעים על קמטים, במיוחד קמטי ההבעה. קשה להצביע על הרגע הנכון ביותר לפנות לטיפול במילוי שכן זה עניין מאוד אישי. אם את או אתה מרגישים אי שביעות רצון כאשר אתם מביטים בצילומים שלכם או בראי, תוכלו להיות שבעי רצון מהתוצאות של טיפולים מסוג זה.

מה ההבדל בין בוטוקס לבין חומרי מילוי אחרים

בעוד שטיפולים ניתוחיים ליצירת מראה פנים חלק יותר ולא מקומט עשויים להיראות אגרסיביים למדי, מילוי הקמטים בחומרי מילוי הינו הליך יותר רך, ידידותי. הצערת הפנים והעלמת קמטים או פגמים נוספים (כגון תנועה של שומנים בפנים או שינויים בסנטר או קו לסת) מתבצעים על ידי הזרקות ממוקדות. ניתן לבצע שני סוגים של טיפולים:

  • טיפול באמצעות בוטוקס – תכשיר זה, שמצוי בשימוש כבר מעל 15 שנה, יעיל בשיתוק בררני של שרירי ההבעה. הזרקות מקומיות משפיעות על השרירים שיוצרים מראה מקומט וכך הפנים מוחלקים.
  • טיפול באמצעות חומרי מילוי – מדובר בחומרים מסוג שונה, כגון חומצה היאלורונית וסידן. חומרים אלה ממלאים שקעים ויכולים להחליק ולשפר את עיצוב הפנים גם בנקודות שאינן קשורות לשרירי ההבעה (כלומר היכן שבוטוקס איננו משפיע).

היתרונות של חומרי מילוי טבעיים

בעבר הוצעו טיפולים שונים על ידי חומרים אגרסיביים כגון סיליקון. חומרים אלה יצרו מראה מאוד "מטופל". המילוי והעיצוב קושרו עם סיבוכים ותוצאות לא רצויות. שימוש בחומצה היאלורונית, בוטוקס וחומרי מילוי אחרים כגון ראדייס מביא לתוצאה שונה. החומרים הללו מזוהים על ידי הגוף כטבעיים לחלוטין. הם נספגים במשך הזמן ולא נוצרות בדרך כלל תגובות לא רצויות (אין דחיה, אין דלקות וכדומה). בשורה התחתונה, חומרי מילוי טבעים מעניקים תוצאה טבעית מאוד וכאשר ההשפעה יורדת, אפשר לחזור על אותו הטיפול לתוצאות מתמשכות.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button