fbpx

הצערת גב ידיים

ידיים של אישה זה עולם ומלואו: מלטפות, מחבקות, עובדות ללא מנוחה.

מראה ידיים עוד לפני מראה הפנים מגלות את גילה האמיתי של אישה, לכן חשוב לשמר מראה צעיר ורענן לידיים שלנו. עור גב הידיים שלנו דקיק במיוחד.

חשיפה ממושכת לשמש, שימוש במוצרי ניקוי ללא כפפות ,עישון, ירידה בייצור קולגן ואלסטין, הצטמקות מסת השריר גורמים להזדקנות המהירה של עור גב הידיים. מוצרים קוסמטיים לא נותנים מענה למיצוקו של העור המתדלדל. טיפול אסתטי עדכני נותן פתרון ממשי להצערת מראה הידיים. כמו כן ניתן לעשות חידוש עור המרפקים.

ניתן לטפל בהצערת גב הידיים בטכניקות שונות כמו הזרקת חומצה היאלורונית, שיטת מזותרפיה הכוללת חומרים פעילים. קביעת שיטת טיפול נעשית לאחר אבחון מקצועי של ד"ר לינה ביגלמן ובהמלצתה.

הצערת גב ידיים על ידי הזרקת חומר רדיאס

אנחנו נוטים להתייחס לכל שטח גופנו ולעור שעליו כאל מקשה אחת שמתבגרת כולה באותו הקצב. אולם, למעשה, אזורים מסוימים בגוף עלולים להוות עבורנו בעיה גדולה יותר מאחרים, וזאת, מאחר ואותם אזורים אינם רק מזקינים מהר יותר מאזורים אחרים (הן בשל המבנה שלהם והן בשל חשיפתם לשמש), אלא גם שלרפואה האסטטית ישנם פחות פתרונות יעילים להזדקנותם. אם ניקח, למשל, את הפנים, נגלה שישנם לא מעט טיפולים שבאמצעותם ניתן להשיב את הזמן לאחור ולהצעיר אותן, לעומת זאת, אזור גב היד נחשב לפחות שכיח בטיפול. כך, שלעיתים קרובות, נוצרים מצבים בהם, בעוד שפני האישה או הגבר עברו טיפולים והליכים שהורידו מהן 10-15 שנים, גב הידיים מסגיר את הגיל האמיתי ופוגם במראה הכולל.

מהם הגורמים היוצרים את הצורך בהצערת גב הידיים?

הזדקנות גב היד מלווה בלא מעט מאפיינים, שיחד, הם הגורמים למראה הזקן והפחות אטרקטיבי. העיקריים שבגורמים הם התדלדלות כמות השומן המצוי מתחת לעור ואובדן נפח העור שעל גב היד. שתי תופעות אלו גורמות לגידים והוורידים (שעד לפני זמן לא רב היו חבויים מתחת לשומן התת-עורי ולעור הצעיר) לבלוט ולהופיע מעל לפני השטח. אובדן נפח העור, באופן טבעי, מלווה בהופעתם של קמטים וחריצים, המעניקים ליד את המראה הכחוש והגרמי, שאותו אנחנו מכירים כמאפיין מובהק לידיהם של קשישים וקשישות. אולם, למעשה, התהליך המסתיים, בסופו של דבר, ביד גרמית, כחושה ו"זקנה", מתחיל הרבה לפני כן. כך שאינכם חייבים, בהכרח, להגיע לגיל הזקנה, כדי שגב הידיים שלכם ייראה כך, די לכם לעבור את גיל 50 כדי שתתחילו להבחין בבעיה המתהווה באזור זה.

הזרקת רדיאס כפתרון לאובדן השומן התת-עורי ונפח העור

את הפתרון לבעיות אובדן נפח העור ואובדן השומן התת-עורי, מספק הרדיאס – חומר מילוי שנכנס לשוק הפלסטיקה ומשמש כיום את אנשי המקצוע המתמחים בתחום הרפואה הפלסטית למגוון הליכים שונים (ממילוי קמטים ועד למילוי ופיסול האף, כתחליף להליכים כירורגיים מסוימים). בין שאר מטרותיו, משמש הרדיאס גם למטרת מילוי ושחזור הנפח שאבד בגב הידיים. הרדיאס, המורכב ממינרלים, סידן ומים, מגיע בצורת ג'ל, מוזרק לגב היד וממלא את הנפח שאבד, באופן בו הוא מסתיר את הוורידים והגידים הבולטים ומותח מחדש את העור שהתקמט. לרוב, תספיק הזרקת מזרק רדיאס שתכולתו 1.3 סמ"ק לכל אחת מהידיים, והמראה הרענן, המתוח והצעיר עתיד להישמר עד לפרק זמן של בין שנה וחצי לשנתיים.

אם אתם סובלים מאי התאמה בולטת בין מראה פניכם הצעיר לבין מראה גב הידיים המבוגר שלכם, וגם אם רק מראה גב הידיים שלכם מטריד אתכם (ללא קשר למראה פניכם), תוכלו ליהנות ממראה ידיים צעיר ורענן לאורך זמן, באמצעות הזרקת רדיאס.

לתיאום פגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירי פרטייך ונחזור אלייך בהקדם

בואו נדבר בוואטסאפ
Call Now Button